Obserwatorzy

sobota, 30 października 2010

Przeparzsam za opóźnienie.

Po pierwsze byłam chora... Nie miałam sił wejść pisać, i wchodziłam tylko na stardoll. Wiecie co...
Nie chce mi się pisać o darmówkach wcześniejszych bo jest ich strasznie dużo, więc zacznę od wczorajszych wiadomości. :)

1. Od wczoraj, w StarPlaza pojawiły się już ciuchy z okazji 80.000.000 uczestników stardoll. Ja kupiłam tylko bluzkę balony (tym razem mi się podobają :)) i torbę. Zastaniawiam się nad butami./ cociaż, tym razem rzeczy są... hymmm niektóre na serio do kitu! Już za 70.000.000 było lepiej! A najlepiej było za 20.000.000. Nie było mnie jeszcze wtedy, ale wiem. O tym dowiesz się w notce wyżej!! :)


3 komentarze:

xkeylimex pisze...

heeej!
super, że piszesz ;) już się bałam, że blog zawiesza swoją działalność, bo nie pojawiały się żadne nowe notki...
współczuję choroby :/ mnie też cały czas męczą jakieś dolegliwości zdrowotne :/ mam nadzieję, że wreszcie los się do mnie uśmiechnie i przestanę biegać po lekarzach :P
nie dziwię się, że nie chce Ci się pisać o starszych darmówkach, bo było tego sporo i chyba nie ma sensu już o tym pisać ;)

3maj się ciepło :)
xkeylimex

Agatt231 pisze...

ja tez się bałam że już nie
będziesz pisać bloga ale na szczęście wróciłaś
współczuje ci że byłaś chora i tobie xkeylimex że jestem chora
ale co poradzić :(
ja mam szczęście że od dawna nie choruję
a co do notki o 80 000000 uczestników to moim zdaniem to powinny być darmówki !!
jest tylko jedna darmowa bluzka nawet ładna :)
mam sukienkę,buty,torbę,bluzkę i balony :)

xkeylimex pisze...

super, że nie chorujesz :) oby tak zawsze było! :)

też myślę, że mogli się bardziej wysilić na taką okazję! ostatnio było więcej darmówek, każdy je dostawał. a teraz tylko jedna darmówka... ja kupiłam tylko buty, sukienkę no i tą darmową bluzkę :)
szkoda też, że nie dali jakiejś fajnej rzeczy do apartamentu- kiedyś np. było takie latające światełko. lubię takie poruszające się rzeczy xD

xkeylimex