Obserwatorzy

sobota, 30 października 2010

Kiedyś było tu inaczej.

Postanowiłam, że co jakiś czas będę robić artykuly z cyklu "kiedyś było tu inaczej". Będzie to o dawnym stardoll. Obrazki i niektóre artykuly będe pożyczać z moojego ulubionego bloga: dawny-stardoll. (jak chcecie go zobaczyć dopisz "blogspot.com").

Właścicielka chyba zawiesiła działalność bo ostatnia jej notka jest o
"od dzisiaj do 5 lipca mnie nie ma".. więc...

Ok. przejdę do konkretów.

20 mln


Każde obchody iluś tam milionów użytkowników są pewnym wydarzeniem na stardoll.
Jednak 20 Milion members, było póki co największym wydarzeniem tego typu na SD.
A dlaczego? Co spowodowało, że tak teraz o tym mówię?

Podczas celebrowania tego wydarzenia, na stardoll sporo się działo.
To właśnie wtedy po raz pierwszy pojawił się 1sd na dzień,
o którym pisałam kilka/kilkanaście notek wcześniej:


No dobra, ale co najważniejsze, Callie zorganizowała świetny konkurs - loterię,
można było wygrać jedyne w swoim rodzaju ubrania z ubieranek na SD:


Ach te sukienki.. mhmm dzisiaj są bardzo dużo warte!
Takie malutkie chwalenie się:
Ale na jednym z kont, jedna sukienek została mi właśnie wylosowana.
(Ta kolorowa na górze)


I na koniec dorzucam jeszcze jedno zdjęcie
Ze str. głównej z kilkoma z kilkunastu zwycięzców



ps. przepraszam za skopiowanie całej notki. Dalej mnie troche głowa boli i nie miałam głowy żeby to pisać ;)

13 komentarzy:

xkeylimex pisze...

szkoda, że kiedy była ta loteria, jeszcze nie było mnie na stardoll :d albo może byłam, tylko mnie to jeszcze nie interesowało :P
teraz te loteryjne sukienki są warte naprawdę dużo! zazdroszczę ludziom, którym udało się je wygrać ;)

xkeylimex

jutix3 pisze...

szkoda ze teraz nie ma czegoś takiego .. wtedy było fajniej aahh, szkoda ,, mogli by stradoll treraz coś takiego zrobic ;f

Agatt231 pisze...

rany, mnie wcześniej tu nie było i z tego powodu bardzo mi przykro że nie wzięłam udziału w tej loterii :(
szkoda że teraz nie ma czegoś takiego :(
ale cóż zrobić, admini mogliby się trochę bardziej postarać :P
ja też im zazdroszczę że mają takie sukienki
a propo wiecie jak one się nazywają ?

xkeylimex pisze...

hm... nie mam pojęcia, jakie są ich dokładne nazwy :/ wiem o nich tylko tyle, że kiedy ktoś chce je sprzedać, ich cena sięga kilku tysięcy stardollarów albo ponad stu złotych! ja nie mogę sobie pozwolić na takie wydatki, więc nigdy nie będę mieć takiej sukienki.

INFO:
ze starplazy zniknęły ubrania Killah! można je sprzedawać. ja myślę, że jest to tylko chwilowy błąd (przynajmniej mam taką nadzieję). już kilka razy zdarzały się podobne sytuacje- np. kiedyś zniknęła ze sklepu jedna bluzka dkny (czarna z gepardem), dało się ją sprzedawać, a potem wróciła do starplazy i nawet była przeceniona! ostatnio tak samo wydarzyło się z miss sixty. więc mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd, bo ja niestety nie kupiłam nic z tego sklepu, a wiele ubrań mi się podobało :/

xkeylimex

xkeylimex pisze...

i jeszcze jedno info:

dziś jest halloween. co z tego? otóż prawdopodobnie jutro albo w najbliższym czasie ze starplazy znikną dwa sklepy! Tindeling Halloween i Mortal Kiss! na razie żaden blog o tym nie pisze! więc ludzie mogli sobie o tym zapomnieć. jeśli jeszcze nie zrobiliście zakupów w tych sklepach, to lepiej się pospieszcie, bo mogą one zostać zamknięte lada dzień!

xkeylimex

LaDarcia1997 pisze...

Szkoda, że nie zrobili nam takiej loterii :(
Fajnie by było :)
Super blog i super pomysł :)
Bd wpadać częściej i z chęcią dodam się do obserwtorów :)

Zapraszam na bloga:
o-Stardoll.blogspot.com (z góry dzięki za dodanie się do obserwatrów to dla mnie bardzo ważne!!)

xkeylimex pisze...

o wow! widzieliście nową lalkę dla superstar? jest nią polska wokalistka- Agnieszka Chylińska ;)

xkeylimex

xkeylimex pisze...

za udział w tym konkursie dostaje się darmowe kolczyki:
http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=716

a pod poniższym linkiem możemy wybrać krajową covergirl: http://www.stardoll.com/pl/contest/winner.php?type=5

xkeylimex

jutix3 pisze...

jest nowe piętro w garden variety ;D żeczy są tanie ;D i wszystko dla nss ;D dla mnie super

jest zmiana w imprezach . teraz mozemy isc na impreze bez zaproszenia ,, mozemy tez wybrac dowolny kraj ,,zmienił sie tez wyglad grafiki ,, zaproszenia ;D mi sie podobaja te zmiany sa nowoczesne ;D


prezentem dla stardoll royalty jest sukienka czerwona z volie ...


darmowy pudel z lps
1) Wchodzimy na proxysmart.info/
2) W okienko wklejamy link: http://www.stardoll.com/en/campaigns/lps_se/
3) Klikamy " GO"
4)logujemy sie ;D


jest krajowa cg,, kazdego dnia z kazdego kraju zostanie wybrana cg ;Doto link:
www.stardoll.com/pl/contest/winner.php?type=5
dostaje sie za to statułetke inna niz wczesniej i mozna ja sprezdac ;d

Darmowa koszulka
1. Wchodzimy na www.webwarper.net
2. W okienko wklejamy www.stardoll.com/en/campaigns/spinbrush
3. Logujemy się.

jest ona różowa z jakims napisem ;D

jutix3 pisze...

darmowe kolczyki biedronki
nalezy wziasc udział w konkursie:
http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=721

sa nowe ubrania w archive ,, niektóre z nich juz były albo były to darmówki dla mnie śa one baznadziejne ;/

Dominika Błaszczyk pisze...

kiedyś mi sie podobał ten blog - były świeże nowości i ewidentnie się rozwijał. a teraz? notki "raz na ruski rok", ze tak powiem i wieje pustką.. sory za słowa krytyki ale tak jest

xkeylimex pisze...

heeej, co się z Wami dzieje!? gdzie są redaktorzy tego bloga?! ja nigdy się nie czepiałam, ale tym razem czuję się olana przez wszystkich redaktorów :( jeśli coś się dzieje, co sprawia, że nie macie czasu, to napiszcie, co się dzieje... takie zostawianie bloga i nie pisanie żadnych notek wygląda jak olewanie czytelników!
długo pracowaliście na taką popularność, dużo musieliście poświęcić... dlaczego teraz chcecie zmarnować tą pracę, jaką włożyliście już w bloga? :(

xkeylimex

Dominika Błaszczyk pisze...

zgadzam się z Kasią ...