Obserwatorzy

wtorek, 8 lutego 2011

Skopiowany nagłówek!

Wiecie przed chwilą zobaczyłem coś czego nigdy bym się nie spodziewał. Nagłówek z mojego bloga skopiowała autorka jakiegoś innego bloga. W prawdzie skopiowała "tylko" lalkę, ale to najważniejsza część nagłówka! Ja go zamówiłem u magdomilowicz'a i zapłaciłem za niego 250 SD + cenne rajstopy i nie po to, aby można go sobie przerabiać. Na serio nie uwierzę w żadne bajki, ponieważ widać jak jest brzydko wycięte i mało tego ślady czerwonego tła. Mimo to, że wstawiła go na bloga to miała czelność również w reklamie na Stardoll-i-my! Oto adres tego "oryginalnego" bloga: http://stardollowe-newsy-u-blanki.blogspot.com/ 

Tutaj macie przerobiony, skopiowany nagłówek:




EDIT: Okazało się, że autorka bloga go zamówiła i też zapłaciła. Tak więc i wy uważajcie najlepiej zamówić u kogoś znanego tak jak magdomilowicz!

5 komentarzy:

Agu$ pisze...

chamstwo, po ujrzeniu reklamy od razu stwierdziłam, że to kopia..

amebcia95 pisze...

właśnie widziałam to u gabisi na blogu !
jak ona mogła to zrobić i jeszcze dać jako dowód tylu ludziom ! -.-

wawsia pisze...

Nie uwierzę, że też zamawiała u mmiłowicza. Nawet,gdyby posunął się do wzięcia tej samej doll, to postarał by się bardziej chociażby z samymi napisami, widać,że to jest podróbka, posunęłabym się nawet do stwierdzenia, iż autorka tamtego bloga przerobiła ten nagłówek i teraz obsmarowuje miłowicza, gdy się wydało.

mattiq97 pisze...

bo ona nie zamawiała u niego

Linka666 pisze...

'. niestety są tacy ludzie . ;//
'. Myślała ze nikt nie zauważy .. !
'. Masakra .. ;//