Obserwatorzy

środa, 19 stycznia 2011

Loteria - Wygraj 30 SD!!!

Na czym to polega? Aby wygrać 30 SD wystarczy dodać się do obserwatorów i wpisać się pod tym postem ;) Zajmie wam to nie dłużej niż minutkę, a możecie wygrać sporo stardollarów. Zachęcam was do dodawanie się do obserwatorów nie tylko z powodu loterii, ale także tego, że warto obserwować ten blog. Szybko pojawiają się tu nowości, darmówki. Urządzam wiele konkursów, a w nich mogą brać udział tylko obserwatorzy! Tak więc do dzieła ;)

43 komentarze:

Miss.LadyGaGa84 pisze...

zgłaszam się !

miss.ladygaga84

LaDarcia1997 pisze...

Zgł. się! :)

LaDarcia1997

Gusia182 pisze...

zg sie;>
Gusia182

deadvoice pisze...

Zgłaszam się.

Elizka2121

Anonimowy pisze...

Zg ;D

Katarzyn99

Anonimowy pisze...

Ja to Katarzyn99, i jestem obserwatorem jako -Joanna18, ale nie mogę się zalogować. A pozatym - to się zgłaszam :)

Natalia pisze...

zgłaszam się mój login to LoveKejla

angeljuliet pisze...

zgł. się !
na stardoll angeljuliet

klaudi7001 pisze...

zg się

Anonimowy pisze...

już się zapisałam :))

....Jess10....

Emila pisze...

zg się

_emoszka_

texi22 pisze...

zg. się
texi22

chair lover pisze...

zgłaszam się!

mika778

Hadita6 pisze...

zg się .

_SwEeT_GIrl_22 pisze...

Zgł. się

na stardoll jestem _Sweet_Girl_22

emsi pisze...

zg się : )


oumpalumpa

DemiLovato0603 pisze...

zgłaszam się:) pewnie nie wygram

miecioxd pisze...

Zg. sie na st miecioxd

MissPysia1357 pisze...

Zgłaszam się ;P
MissPysia1357

wania1997 pisze...

zgłaszam się
na stardoll wania1997

Kaja1706 pisze...

ok dodalam sie ;p swietny blog


kaja1706

Gusia.. pisze...

super.! podoba mi sie ten blog <3
dodalam sie i zglaszam ;D

Korbula12 pisze...

dodałam się.

korbula12

kiki652 pisze...

zg

roksi1999 pisze...

zg sie
mikeyla12magic1

Anonimowy pisze...

Zg się

Miss_Gabrysia10

Metamorfozy Stardoll ;) pisze...

Zgłaszam się ;)

Natusia8991

Marlena pisze...

Zgłaszam się;)

Wacek pisze...

Zg się ;)

Camelot_Paula

Zgrabna_Paula pisze...

Zapisałam się do obserwatorów ;D

I zgłaszam się ! ^^

PaaulaaxD

M.K. pisze...

zg się :DD

Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3 pisze...

Zg Się. ^^

Olson pisze...

Fajny pomysł!

Kajaxdd144

Anonimowy pisze...

Zg, się!

_.-._MiLkA_.-._

.magic.kolorova pisze...

zgłaszam sie . !

.magic.kolorova

~Lola173 pisze...

Zgłaszam się :)
Na stardoll'u : Kasia_173

Klaudia x33 pisze...

Zglosilaam sie ^ ^
9889Klaudia

klaudyna. ♥ pisze...

Zgłaszam Się ;D
Amorettka

Asia116 pisze...

zgłąszam się -tak wygram-nie :)!


Jajka1

Anonimowy pisze...

Zg ;D
MissPaula_

Trish Hudson pisze...

zg się.

K pisze...

Zgłaszam się ;d

Alisey pisze...

Zg :D

Miley-Miss09