Obserwatorzy

sobota, 16 października 2010

złodziejka.

hej wszystkim:)
mam mały apel. nagroda 10 sd, dla tej osoby, która najwięcej razy zablokuje Aleksis738,miałyśmy zamienić się kontami. dałam jej hasło na CrazyUla a ona nam 'dała' na Oliwia099jak się okazało się, że hasło jest złe. podawała nam tzy. za każdym razem było złe hasło, więc.. no. ;] dała nam kopnto które ma 57 star punktów w zamian za CrazyUla.. to sobie porównajcie. mi na tym koncie nie zależy, ale wypadało by być sprawiedliwym. nie wierzcie jej.. jak się zamieniacie, to z osobami, którym ufacie. http://www.stardoll.com/member/aleksis738 pozdrawiamy kochanie.;] :***





PS pisała zatrutejablko
PS2 zatrutejablko to moja kuzynka
Od Gosi - zatrutejablko:
polecam się na przyszłość, do tego typu notek. ;dd




Od miley:
Gosi możecie ufać. ze mną i nią mozecie sie wymieniac. aleksis to oszustka. Idio***, i kurcze nie ufać takim ... chciałabym napisać, ale tyo przekleństwo wiec niech kazdy sobie wyobrazi co chciałam powiedziec (chodziło mi o to najgorsze).








udanego weekendu, ;*

PS3 zatrutejablko nie pisze ze mną bloga, ma włsnego ale nie o stardoll.
PS4 konto CrazyUla było moje - MileyCyrus.0331



6 komentarzy:

xkeylimex pisze...

współczuję z całego serca :/ wiem, jak to jest być oszukanym :/ jestem już od bardzo dawna na stardoll i niestety nie ominęło mnie to zjawisko :/ kiedyś dziewczyna oszukała mnie na 120sd- miałam od niej kupić dwie badziewne rzeczy za 60sd, a potem ona miała sprzedać mi coś cenniejszego. kupiłam te dwie rzeczy, po czym ona oczywiście nic cennego mi nie sprzedała :/
ostatnio miałam jeszcze gorszą sytuację: chciałam sprzedać moje konto na stardoll, bo pilnie potrzebowałam pieniędzy na leczenie (okazało się, że jestem dosyć ciężko chora... nie chciałam, żeby moi rodzice za wszystko płacili, bo nie są jacyś bardzo bogaci...). laska upierała się, że wysłała mi kasę przelewem i że przelew na drugi dzień dojdzie, a jeśli nie, to odda mi konto. więc ja głupia, podałam jej hasło... domyślacie się pewnie, co było dalej :/
na szczęście udało mi się odzyskać moje konto, bo nie wiem, co bym zrobiła :( straciłam za to wiele cennych rzeczy- dkny sequin leggins (odzyskałam je już dzięki KUBAWIKI97), dwie sukienki z 2 kolekcji LE warte każda po 800sd... i jeszcze całą masę innych cennych dkny i LE :/ to było dla mnie naprawdę strasznie przykre...
dlatego wiem, jak Ty się teraz możesz czuć. nie mogę Cię pocieszać, bo to i tak nic nie da, ale mogę obiecać, że zgłoszę Adminowi tą całą złodziejkę :) na pewno wiele osób też tak zrobi i w ten sposób ta wredna oszustka pożegna się ze swoim kontem!

xkeylimex

Agatt231 pisze...

zablokowałam ze wszystkich moich lalek (7)

natalia..27 pisze...

zablokowałam ją przez 1 godzinę ją zgłaszałam do admina , i powiedziałam ze 50 znajomym :P

Pati ♥ pisze...

zablokowałam ją ze wszystkich moich lalek czyli 24 ze wszystkich lalek zgłosiłam ją do admina wysłałam wszystkim znajomym żeby ją zablokowali
sell01

xkeylimex pisze...

masz 24 konta?!?!?!?! :O :O :O masakra... jakoś ciężko mi w to uwierzyć... nie to, żebym się czepiała, ale dziwię się, jak w ogóle zapamiętujesz nazwy tych 24 kont i hasła do nich? xD ja mam w sumie około 6-7 kont, może więcej, ale pozapominałam ich nazwy xD

xkeylimex

jutix3 pisze...

współczuje to jest nie przyjemne zostac oszukanym , napewno czujesz sie zła i smutna .. nie rozumiem jak moga byc tacy ludzie ,,, co oni sobie mysla ,,;/
jakby nie mogli nic zrobic uczciwie tylko kłamia i oszukują ;/