Obserwatorzy

poniedziałek, 18 października 2010

W sprawie wielkiego konkursu

Pamiętacie o konkursie na aktywność? Zgłosiło sie wiele osób, ale jak widać niewiele pozostało ;( Ale ja was rozumiem, bo dopiero minęło 2 tyg., a już jest ok. 170 notek. Dlatego jak na taką ilość notek miesiąc jest za długo. Uwaga wraz z dniem 20 października zakonczy sie konkurs wcześniej! Dlatego tez nagrodą bedzie 50 SD, a drugie 50 SD bedzie w następnym konkursie na aktywność! Więc jeżeli chcecie wygrać macie jeszcze 2 dni na nadrobienie zaległości bo do tego dnia komentarze bedę uznawał w liczeniu! Powodzenia!

12 komentarzy:

Agatt231 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agatt231 pisze...

Świetnie!!Mam nadzieję że wygram
A w sprawie tego konkursu MK 144 jaka dostanę nagrodę :) :D

xkeylimex pisze...

Ehh, ludzie to mają słomiany zapał :/ najpierw się zgłaszają, napiszą jeden komentarz i liczą, że to wystarczy albo że nagroda im z nieba spadnie :/
Ja się bardzo staram i pod każdą notką coś piszę, więc mam nadzieję, że może do mnie szczęście się uśmiechnie ;)

pozdrawiam
xkeylimex

xXxKitkaxXx pisze...

Ja się zgłosiłam i komentuję :P.
Ale powodzenia życzę :).

xXxKitkaxXx pisze...

A to nie wygrała tego konkursu xkeylimex ?
Sorry, ale chyba się już troszkę pogubiłam :PP.
Dopiero teraz zauważyłam tamtą notkę ;D.

xXxKitkaxXx pisze...

Jest darmówka na darmową sukienkę Stardoll TV !


1. Wchodzimy na goproxing.com
2. Wpisujemy stardoll.com/en/stardolltv
3. Logujemy się
4. Musimy poczekać aż strona się załaduje i gotowe :P

xkeylimex pisze...

Mi się wydaje, że mattiq i MileyCyrus organizują jakby... dwa niezależne od siebie konkursy? xD Kitka zasiała we mnie wątpliwości i też stwierdzam, że się nie połapałam w tym wszystkim xD

xkeylimex

natalia..27 pisze...

wiesz co te konkursy są do d*py .!
miało być 100 sd a nie teraz zmieniasz na 50 sd
powinnaś robić na stylizacje a nie na to żeby mieć komentarze ;//

xkeylimex pisze...

nie rozumiem pretensji mojej przedmówczyni :/
przecież mattiq wyjaśnił, że będzie 50sd, bo konkurs kończy się wcześniej! a poza tym myślę, że jest to spowodowane tym, że tak naprawdę są 3 osoby, które się starają i komentują, a reszta olewa i pisze komentarze tylko pod notkami, gdzie są konkursy, gdzie można coś wygrać! prawda jest taka, że reszta jest po prostu interesowna!
powinniśmy się cieszyć, że właściciel bloga chce nam cokolwiek dać za komentowanie notek! przecież to nie jest jego obowiązek!

xkeylimex

natalia..27 pisze...

nie chodzi mi o to ze jest tylko 50 sd
Ja wcześniej komentowałam więc nie mów że ja olewam po c o mam komentować i czytać tego bloga jak wszyscy informacje i posty są na blogu "stardoll i my " a ty tylko tak piszesz bo pewnie nie masz Sd .!
A każdy na pewno chce konkurs na stylizacje a nie na komentowanie ;/

xkeylimex pisze...

gdybym nie miała stardollarów i pisałabym komentarze tylko po to, żeby coś wygrać, to chyba bardziej zależałoby mi, żeby dostać 100sd, a nie 50sd, więc nie broniłabym mattiq, tylko raczej była zła na niego.
ja osobiście nie przepadam za konkursami na stylizację. pewnie jestem w mniejszości, ale co mi tam... moim zdaniem konkurs na komentowanie jest bardziej sprawiedliwy- tutaj wszystko zależy od naszego nakładu pracy, jest obiektywny sposób oceny- ilość komentarzy, którą każdy zainteresowany może sobie policzyć. a w konkursach na stylizację wszystko zależy od gustu oceniających. ktoś może zrobić rewelacyjną stylizację, bardzo się napracować, a jury tego nie doceni :/
poza tym weź pod uwagę to, że każdy chyba autor i właściciel bloga robi wszystko, by się wypromować- a wiadomo, to nie jest łatwe. stąd konkurs na aktywność ma też jeszcze jeden cel- promocję bloga.
trudno też wymagać, żeby mattiq dawał nam 100 czy tam 50sd za stylizację. z komentarzy na blogu coś ma- popularność i radość,że ktoś czyta jego notki, jakoś się do nich odnosi. a ze stylizacji? wydrukuje sobie i powiesi nad łóżkiem? :/
moim zdaniem konkurs na aktywność to jak najbardziej dobry pomysł. na wielu blogach jest to obecnie organizowane.
trudno, żeby mattiq dawał aż 100sd najbardziej aktywnej osobie. blog nie jest jeszcze tak bardzo popularny, nie ma z reklam tyle kasy co np właścicielki bloga "stardoll i my". a nawet najbardziej bogatemu człowiekowi żal byłoby cały czas wykładać kasę na promocję bloga z własnej kieszeni.
jeśli komuś się tutaj nie podoba, nie pasują warunki konkursu, to przecież może przestać pisać, wypisać się z obserwatorów bloga i już. to jest tylko moje zdanie. nie mam bynajmniej na celu atakowanie kogokolwiek i wszczynanie kłótni, ale jak mam zdanie na jakiś temat, to po prostu muszę go wyrazić- taka już jestem ;)

pozdrawiam
xkeylimex

xXxKitkaxXx pisze...

Uuu.. xkeylimex dużo się napisałaś :D
Konkurs na komentowanie za który można wygrać !AŻ! 50 stardollarów to jest świetny konkurs !
Na innych blogach macie coś za komentowanie ?!
No może na niektórych tak, ale komentowanie to jest taka jakby zapłata dla redaktorów że poświęcają swój czas dla nas żeby poinformować nas o darmówkach i najświeższych nowościach.
Wiem co piszę, bo sama mam bloga i zależy mi żeby osoby komentowały.
I gdy widzę że są komentarze to to mi daje takiego powera i chęć do pisania dalszych notek, bo wiem że ktoś to czyta bez żadnych przekupstw a tylko z własnej, nie przymuszonej woli !

Również pozdrawiam, kitka :).