Obserwatorzy

poniedziałek, 18 października 2010

Nowa lalka - Fallen Angel Goth

5 komentarzy:

Agatt231 pisze...

mi się niezbyt podoba :(

xkeylimex pisze...

wow! moim zdaniem jest po prostu rewelacyjna! ma takie piękne oczy... zawsze marzyłam, żeby mieć takie oczy jak ta lalka (oczywiście ja chciałabym mieć takie oczy na żywo :P). Bardzo też podoba mi się ta fryzurka. Mam nadzieję, że kiedyś dodadzą ją do fryzur, które możemy zrobić naszym medoll.
Poza tym ma świetne ubrania- pasujące do siebie, można z nich zrobić ciekawe i klimatyczne stylizacje :)
Zapisałam ją już dwa razy w moim albumie :)

xkeylimex

xXxKitkaxXx pisze...

Stroje są fajne i lalka też.
Ma świetną fryzurę i ogólnie jest świetna ;D.
Zapisałam w albumie i może się przyda :P.

jutix3 pisze...

lalka jest ładna ... taka inna ,, mi sie podoba ,, ciuchy tez sa ok

xXxKitkaxXx pisze...

Tak ,tak ciuchy są świetne ;d.
Mam podobną spódnice, ale w realu w której będę na Halloween ! :)