Obserwatorzy

niedziela, 17 października 2010

Heh ;p

Reklamę wtrąconą do postu otrzymuje, ajj. no wejdźcie w koemntarze wcześcniej. :) hehe.

Ale powiem wam.. Pamiętacie jak jakiś czas temu zapowiedziałam wielki konkurs? To konkurs na aktywność! On cały czas trwał! Wy o tym nawet nie wiedziałyście/wiedzieliście. ;p

A nagrodę otrzymuje:
xkeylimex

Dlaczego?
1. Komentuje każdą notkę.
2. pisze długie komentarze, które bardzo przyjemnie sie czyta, a nie tak jak reszta tylko "Fajnie, przyda sie" albo "fajna zrobie".
3. Nie czepia się o nic na blogu, a jeżeli już, to jest szczera, co nam bardzo pomaga.

Nie uważajcie, że jestem niesprawiedliwa. :)
Po prostu obserwuję co sie dzieje na blogu i widze...
Następnym razem pójdzie wam lepiej :)

Ps. xkeylimex jak bede ss dostaniesz 20 sd.

5 komentarzy:

xkeylimex pisze...

o wow!!!! nawet nie wiesz, jak się cieszę i jaka jestem zaskoczona xD nie spodziewałam się nagrody! xD i w ogóle tego, że mnie tak docenisz! tak się ucieszyłam, że nawet zapomniałam o tym, że jutro muszę wracać na zajęcia i że zaczyna się kolejny nudny tydzień xD
jeszcze raz wielkie mega dzięki :*

xkeylimex

xkeylimex pisze...

Nie wiem czy zauważyliście, ale w starplazie pojawiły się nowe buty- hot buys wooden heels :) Kosztują całkiem niewiele- 6sd. Można je znaleźć w sklepie RIO. Moim zdaniem są całkiem ładne i na pewno je kupię :) A gdyby ktoś miał wątpliwości, jak wyglądają, załączam obrazek: http://tinypic.pl/iuiga1gf6dhf

xkeylimex

xkeylimex pisze...

jeszcze troszkę nowych informacji- jest wyprzedaż w sklepie PPQ ;) wszystkie ceny obniżone o połowę! ;)

druga nowość- za udział w konkursie "spod samiuśkich Tater" dostaje się za darmo buty- traditional shoes :)

xkeylimex

xXxKitkaxXx pisze...

Gratuluję :P.

jutix3 pisze...

gratuluje wygranej ,,, żeczywiście zadsługujesz na tą nagrode ;D