Obserwatorzy

czwartek, 24 czerwca 2010

Odchodzę...

Już od bardzo dawna nie piszę postów.I widzę również że Mateusz i 2 redaktorka też się tu nie udzielają dlatego nie ma sensu pisać na opustoszałym blogu.A tak po za tym mam jeszcze drugi blog,swój własny.OTO LINK . Jeśli zapisze się tam kilka osób zrobie losowanie w którym można będzie zgarnąć hm.. na początek skromnie 10 sd.Staram się tamtego bloga prowadzić jak naj lepiej więc nie mam czasu na pisanie tu.Zapraszam na niego gdy będzie więcej obserwujących zacznę robić mini konkursy i zwytkłe konkursy.

Ostatni post waszej redaktorki
Pozdrawiam
Laurka1000

EDIT DO 2 OSÓB: O bosz....ukażesz mnie za to ? Nie podoba się nie czytaj !

4 komentarze:

karolinaaa1013 pisze...

Beznadziejnie.. miało to byc pożegnanie a ty robisz sobie reklame własnego bloga. Żal.

Anonimowy pisze...

Masz racje zrobiła sobie reklame Żal.pl

karolinaaa1013 pisze...

Nie o to chodzi, żeby nie pisac ale, że tak powiem 'idiotko' zamiast sie pozegnac z nami to piszesz co jest na twoim blogu. Zal mi takich ludzi jak ty. I nie mam zamiaru oznaczac sie jako"anonimowy" poniewaz nie boje sie tego co pisze.,

Anonimowy pisze...

Inni piszą pożegnania a ty co???
Chcesz żeby każdy spojrzał na twój blog???