Obserwatorzy

piątek, 4 czerwca 2010

Mój blog

Hej ! Wczoraj założyłam własnego bloga.Nie odchodzę z tego bloga,ale będę rzadziej na nim pisała i obrazki mogą być czasem podpisane z mojego bloga.Otórz na tym blogu jest bardzo  fajnie,ale zanim do bloga dołączyłam było już te 20 obserwatorów i jakiś procent popularności,a ja chciałam zacząć od zwykłego bloga który może potem wzrośnie na szczyt( ? ) i stanie się nawet sławny. A po za tym jestem tu tylko współautorem i nie mam dużo swobody,jestem wręcz ograniczona tylko do pisania notek i właśnie tego mi brakowało.Wolności w blogu i dodawaniu ankiet itp. stworzeniu wymarzonego bloga.Więc zapraszam was do mojego nowego bloga.Na razie jest słaby ale,gdy się troszkę rozkręci będą zabawy i konkursy.
LINK DO BLOGA : tajemnice-stardoll-laurka1000.blogspot.com
Proszę o dodawanie komentów i o dodanie się do obserwatorów.Dziękuje.Laurka1000

1 komentarz:

Nessy pisze...

Chętnie będe tam zaglądać . ;]