Obserwatorzy

poniedziałek, 7 czerwca 2010

LE w Star Plaza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uwaga do Star Plazy weszło Limited Edition!!!!!!!!!! Bardzo się cieszę, ponieważ jest to pierwsza kolekcja, którą mogę sam kupić! Ja nie kupiłem wszystkiego. Tylko parę rzeczy. Jednak 900 SD na LE to za mało ;( Całą kasę jaką tylko miałem już nie mam! Ale liczy się to, że mam cokolwiek ;D Niestety bardzo dużo ubrań jeszcze nie ma, dlatego screena na razie nie robię. Mogę wam na razie pokazać screen pudelka i torebki na zakupy!

EDIT: Screeny już mam. Jak widać jedne buty już wszystkie poszły!!!



3 komentarze:

Nessy pisze...

Ładne są te ubrania . Ale niestety strasznie drogie.! Zresztą co się dziwić przecież to LE .

Nessy pisze...

Zginął sklep Antidote .!!

candysmile pisze...

1. Wchodzimy na www.4proxy.de
2. W okienko wklejamy adres www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=424
3. Logujemy się.
4. W okienko, gdzie znajduje się poprzedni adres, wklejamy www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=424
5. Kwiatki czekają w naszym apartamencie.

zakochana9696