Obserwatorzy

czwartek, 13 maja 2010

105# Darmówka

Jej to juz 105 post ! :) Ok ale nie o to tu chodzi;p


Jest darmowy klaps
Aby go zdobyć trzeba:
2.W okienko wpisać :www.stardoll.com/contest/view.php?id=347
3.zalogować się
4. Wkleić w pasek "www"(inaczej URL) :www.stardoll.com/contest/finish.php?id=347
5.Darmówka będzie czekać przy szafie. :)
Oto zdjątko:

Napiszcie czy wam się udało go zdobyć ! :)

Przypominam aby zakochana9696 wpisała pod postem treść reklamy do niedzieli inaczej nagroda przepada !

4 komentarze:

karolinaaa1013 pisze...

mam juz, dzieki :*

candysmile pisze...

mam ;]
OK to moja reklama :
Hej! Chcesz się Dobrze zabawić? Wziąść udział w konkursach w których nagrody są 20 sd?
Jeśli tak to zapraszam do mojego klubu Super_Zabawy_PL !
osoba z numerkiem 300 wygrywa prezent!
Zapraszam również na bloga który prowadzę z Pi.em
Link do niego:
http://metamorfoza-dla-medoll.blog.onet.pl/
Serdecznie zaprasza zakochana9696 !
(jeśli możesz to wklej moje foto z stardoll)

Anonimowy pisze...

podoba mi się! :D

candysmile pisze...

Aby ją zdobyć:
1.Wyczyść historię przeglądarki
2. Zmień proxy na 94.136.55.208 Port:3128
3. Odwiedź http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2047372
4. Poczekaj aż strona się załaduje i wyłącz proxy.
5. zapisz się do klubu.
6. Darmówki będą czekać w prezencie ;-)
zakochana9696